Beterbingo is in juni 2017 van naam veranderd in Shinybingo.
Beterbingo is een bingowebsite gericht op het nederlandse publiek en online gekomen in 2013.
Beterbingo is onderdeel van:
Dazzletag Entertainment Ltd
Villa Seminia, 8
Sir Temi Zammit Avenue
Ta’ Xbiex, XBX 1011
Malta
Licenties aldaar: LGA/CL1/711/2010 and LGA/CL3/711/2010
De webstie biedt ook casinospellen aan en nieuwe spelers krijgen een welkomstbonus van 300% tot maximaal €150.
Ook biedt men 5€ gratis speelgeld aan voor nieuwe spelers.
Op de website is een contactformulier en naar onze ervaring wordt u hier snel en deskundig geholpen!
Het oude Beabingo.com linkt nu door naar beterbingo.com
Beterbingo is van dezelfde eigenaren als Bingocams
Author: | Beheerder |
Published: | |
Name: |
Beter Bingo
|
Rating: | 4 / 5 stars |
Geef hieronder je mening!
Goedendag
Graag zal ik ook meespelen(in het verleden ook gedaan maar toen had ik ander mailadres dus wilde ik nieuw account aanmaken
Maar helaas krijg ik steeds dat het in mijn stad niet kan (mijn zusje paar straten veder op lukt het wel hoe kan dit ?
Dag Sonja,
Shinybongo accepteert op het moment helemaal geen spelers uit Nederlands, ze wachten op de vergunningen die de overheid gaat uitgeven.
Als je je oude emailadres nog hebt, kun je daarmee waarschijnlijk nog wel spelen.
Je mag trouwens niet meerdere accounts aanmaken.
Ik zou contact opnemem met de helpdesk, ik zie een livechat knop, en de situatie uitleggen, misschien kunnen ze je emailadres veranderen
Succes!
ik heb afgelopen nacht 180 euro gewonnen
daarvan heb ik 130 euro gelijk terug getrokken naar mijn bank.
vanaochtend. ga ik naar de site blijkt de 130 gecanceld te zijn en vergokt te zijn net als de 50 euro wat nog op mijn acount stond was alles weg
ik snap er niks van ik speel pas 1 week met beterbingo en nu zijn mijn acount gegevens al op straat want iemand anders heeft ingelogd op mijn acount.
wat kan ik hier aan doen want het is 100% de fout van beterbingo en ze willen mij niet veder helpen.
advies graag.
gr ebe de fouw
Dag ebe,
Dat is een vreemd verhaal!
Ik heb nog nooit gehoord dat accountgegevens gestolen werden.
Ze zouden dat ook moeten kunnen zien, omdat er dan via een ander ip-adres gespeeld is.
Je zegt “ze willen me niet verder helpen”.
Wat voor reden of antwoord geven ze dan?
hoi bedankt voor je snelle antwoord
ik heb gevraagd wat ik nu veder moet en toen zei de klante service dat ze er niks aan kunnen doen omdat het geld weer is vergokt.
en dat over io adres lijkt me een handig iedee ja weet ik gelijk of mijn tellefoon niet gehackt is ..
ah, je speelde op je telefoon,
waren er andere mensen bij toen je speelde?
of heeft iemand anders ook toegang tot je telefoon?
Ik heb afgelopen vrijdag 3000 euro gewonnen met een casino game.
Op de site staat vermeld, dat de prijzen de eerst volgende werkdag in behandeling worden genomen.
Complimenten, deze mensen doen wat ze zeggen. Vandaag, dinsdag 14 februari, stond het bedrag op mijn rekening. Betrouwbaar: wat mij betreft zeker.
top!
Hoi ik kom er niet in ik ktijg steeds het bericht dat jullie site het niet doet in mijn stad. In het engels maar bij mijn dochter doet hij het wel en die zit naast me
Hoi Wilma,
Je moet even aan Beterbingo zelf vragen..
Ze hebben een contactformulier op de website, en daar wordt snel op gereageerd.
Misschien de locatie van je computer veranderen?
of uitloggen ui Gmail ofzoiets?
succes!
kan steeds niet inloggen al een paar keer mijn paswoord gewijzigd maar kan er nog steeds niet in, dit is al dagen zo
Hoi Nelly,
Pasword wijzigen lukt dus wel??
Anyway… je moet hun zelf contacten via het contactformulier op https://www.beterbingo.com/helpdesk
succes!
Ik ken niet meer op de site komen maar heb er nog wel geld opstaan.
Hoe ken ik weer spelen.
Hoi Maickel,
Er is inderdaad een probleem met de wbsite,
Geen paniek, komt goed!
Wij zijn overigens zelf niet van Beterbingo
Gisteren gewonnen met 32 keer inzet met sunshine woon lijn 2 en vol had ong 23 euro gewonnen en nu kunnen ze niet terug vinden en heb ik dus gewoon me geld kwijt vragen welke kamer welke tijdstip ja dat weet ik nov als jullie Zo goeden casino zijn kunnen jullie dat zien op de Comp dat er iets mis is gegaan heel slecht werk wat ze doen
Succes in ieder geval, en jammer dat je onze vragen niet beantwoord.
als het een volwassen volwaardig bedrijf is hebben zo ook geen bemiddelaar nodig.
en buiten dat ik heb al contact gelegd met gambling authority malta.
heb dinsdag gesprek me minister? dus nogmaals bedankt voor alles
mischien denk je dat ik boos ben ,neee ben furieus dat dat soort bedrijven overal mee denken weg te komen
en als ze wat willen bellen ze me maar met zinnig voorstel!!!
luister waardeer het dat je wil helpen ,maar ze hebben hun kans gehad mijn geld stelen en die van me pa en me vriendin. gaat nu niet meer op geld .gaat mijn om wraak. ik weet dat dat niet de manier is maar heb alles geprobeert, heb hun meerdere keren gevraagd mij te bellen en hett op te lossen enigste wat ze doen is dreigen met blokkeren. en ik ben niet het enige slachtoffer ben ik wel achter. dus iedergeval bedank voor de tijd en het recht zal zegevieren ik rust niet voordat ze gesloten zijn en nooit meer in de nederland komen. het zijn regelrechte internetcriminelen die overal me weg komen. ik bijt me vast en laat nooit meer los
Dag Rob,
Nee, wij zijn geen medewerker bij enig casino.
Wij kunnen niets oplossen, soms kunnen wij wel bemiddelen als de speler in zijn recht staat.
Op deze website geven wij momenteel de gegevens van meer dan 55 casino’s.
We raden je aan duidelijke begrijpbare zinnen te schrijven in je reacties, anders is een goede conversatie lastig.
1.Wat bedoel je met “Voor ik wat doe!!!” ?
2.In je openingsreactie is ook veel onduidelijk, wat bedoel je bijvoorbeeld met “Afgelopen zondag werd er een discussie gestart ” , met wie werd er een discussie gestart?
3.Wat waren je vragen aan Beterbingo en wat waren hun antwoorden? Kun je die hier plaatsen?
Voor dat ik wat doe!!! kan je wat oplossen ???of ben je ook medewerker bb?
Dag Rob,
Een uitspraak als hierboven heeft weinig zin als reactie.
Hier kan niemand iets mee.
Het zou beter zijn als je een duidelijk en gemotiveerd verslag zou doen.
beterbingo zijn dieven valt niet mee te praten
Dag Rob,
Heb je het contactformulier op de website van beterbingo zelf wel ingevuld?
In ieder geval zullen ook wij je bericht doorsturen.
BETERBINGO MALIFIDE PRAKTIJKEN
ik speel al heel lang bij beterbingo al meer dan twee jaar, wat ik best wel heel erg leuk vind,mijn vader die amsterdam woont speelt ook, en mijn vriendin waar iik woon i katwijk speelt ook ,nu waren we afgelopen zondag bij me ouders, en omdat aliri en ik bingo leuk vinden hebben we onze lap meegenomen.
mij vader zegt eigelijk nooit wat omdat ie niet zo goed is met de computer,dus ik heb ik help ik hem zo nu en dan met stiorten enzo.
Afgelopen zondag werd er een discussie gestart over daan1985 waar ik in mee ging, tot ik er achter kwam dat het me pa ze account was en ben ik overgestap om me eigen com. nu was in in ene me vader geblokkerd met de reden dat we 3 accounts hebben mijn vader speelt altijd in duivendrecht en wij in katwijk.
ik heb gezegd dat ik alles wil overleggen maar ik kon hoog en laag springen zeiden ze. dus ik ben super boos wat het is echt ontecht, dat geeft wel aan dat het daan1985 geen leugen is anders doe je dat niet zonder uitleg.
ik vroeg alleen of het normaal was of daan1985 elke week 10 jps wint terwijl ik speel al meer dan 2 jaar en mij teller staat op 8 jps,dat is toch een normale vraag.
nee wij zijn machtig wij blokeren jullie ik heb hard gespaard net zoels aliro en me pa en nu kunnen we dus niet spelen omadt beterbingo dus blijkbaar wat te verbergen heeft
nogmaals ik wil 2 dingen alledrie de account gewoon aan zoals het hoort en wil meewerken om alles te overleggen wat maar nodig is
en nummer twee een reden en dan wel een goeie
Sterke punten:
gezeligge site tot nu toe
Zwakke punten:
slechte klantenservice asosiale mederwerker beau die vrouwen sexueel itimideert klachen die weg gewuift geen enkel respect
en ze stelen als de raven
hoi waarom kom ik nergens meer op heb veel gestort afgelopen 2 jaar en me vrouw ook en heb niks misdaan?