Jogobingo is onderdeel van Avi Gaming en eigendom van Simbat Entertainment dat een software licentie heeft op de Seychellen.
Men kan bij Jogobingo nog geld storten via de telefoon, 1.40€ per gesprek of 0,80€ per minuut.
Slotplaza.com is ook onderdeel van Avi Gaming.
Cavello is hier in het verleden in opgegaan.
Men heeft een adres in Gibraltar en op Malta:
Avi Gaming
DAR IL-HAMRA/1,
ST. JOHN BOSCO STREET,
Sliema
Malta
AVI Promotion LTD
Suite 41/42. Victoria House,
26 Main Street
Gibraltar
Tel.:: +350.35621331202
En Simbat op de Seychellen:
Simbat Entertainment Systems Ltd.
Aarti Chambers, Suite 102
Victoria
Mahe, Mont Fleuri
Seychelles
Email: info@jogobingo.com
Emailformulier op de website
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
Stel hier je vraag of geef je mening:
Ik kan niet meer inloggen op jojobingo terwijl ik nog 25 euro op mijn acount heb staan, Kan ik mijn te goed terug krijgen of op een andere manier op jullie site komen lukt niet via pc of mobiel graag antwoord gr yill
Dag Yill,
jogobingo is gesloten momenteel.
Ze zijn een nieuwe site aan het maken.
hier zijn de oude contactgegevens:
weet niet of de tel.nummers werken
Email: info@jogobingo.com
Emailformulier op de website
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
succes!
Hallo
ligt het inloggen er weer uit?
voor de zoveelste keer – kan er gerestart worden? of moeten we weer wachten tot morgen?
gr
Dag Giggio,
We begrijpen dat je via bingolot speelt?
Weet niet of dat wel van jogobingo is.
Anyway, neem contact met hen zelf op.
spinity.com/home/contact
succes!
kan niet inloggen kom niet meer in het spel terwijl ik geld heb staan maar voor zonder acount kom ik er wel in graag hulp wil graag spelen
Dag Kuzey,
Heb je niet ergens je inlog opgeschreven?
Anders moet je contact met ze opnemen
weet niet of de tel.nummers werken
Email: info@jogobingo.com
Emailformulier op de website
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
succes!
Dag Tamara,
Contact met ze opnemen
Er is een emailformulier op de website
je kunt ook mailen naar info@jogobingo.com
en hier bovenaan de pagina staan telefoonnummers, maar ik weet niet of die het nog doen
Succes
We zijn benieuwd of dit goed afloopt
Ik heb opgewaardeerd maar er is niks opgekomen bij de bingo en wel afgeschreven van me bank wat moet ik nu doen ? Gr
zijn er meer mensen die niet op de bingo kunnen komen vandaag ?
Jessica,
Hier werkt het gewoon
maar als je eruit gaat en weer erin kom je er niet meer in
Pfff, wij kunnen je daar ook niet mee helpen helaas.
Mischien je cookies wissen?
hoi vraagje ik ben gerda stoop spelersnaam xx-outcastxx waarom ken je geen stortingen meer doen met idiaal of paysafe ? alleen nog maar bellen gaan jullie stoppen met jogo? wat is er aan de hand wat ik ga geen belkaarten kopen kost mij te duur en ik vind als goede klant naar al die jaren hadden wij wel uit fatsoen een mail verwacht?
Dag Gerda,
Wij zijn niet van Jogobingo.
Maar we hebben inderdaad gehoord dat je alleen nog met je telefoon kaarten kunt kopen.
Dit heeft verband net de aankomende legalisering in nederland
succes!
Wil graag spelen
Als je je gebruikersnaam niet meer weet moet je contact opnemen met jogobongo,
boven aan deze pagina kijken
Geachte
Vanacht om 1 uur had ik bij sunflower een volle kaart 23 euro hij knipperde
Van gewonnen 5 nummers later kreeg iemand anders het geld dat is zuur
En nu????
Groet Claudia terschegget
Dag Claudia,
Dat is inderdaad zuur.
In het vervolg een screenshot maken misschien?
In ieder geval kunnen wij je hier niet mee helpen, je moet echt contact opnemen met Jogobingo zelf.
Email: info@jogobingo.com
Emailformulier op de website
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
Die laatste telefoonnummers zou ik pas als laatste middel gebruiken.
Succes!
hallo ik weet me inlog naam niet meer van de bingo
Dag Marco,
Dan moet je even zelf contact met ze opnemen
Email: info@jogobingo.com
Emailformulier op de website
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
Die laatste telefoonnummers zou ik pas als laatste middel gebruiken.
Succes!
is die (at) een @of hoe moet ik dat zien heb helaas nog steeds geen antwoord
Ja die (at) is een @, dat is zo getypt omdat het emailadres dan niet als zodanig herkent wordt door robots op internet,
en wil je proberen op het goed bericht te antwoorden, in plaats van steeds ergens anders?
Je zag eerder al een antwoord niet omdat je ergens anders keek 😛
oke djw wilde daar antwoorden maar wist niet hoe ik heb gewoon nog steeds niks gehoord
Dag Wilma,
Weet je zeker dat je je goede emailadres gebruikt?
Misschien even je aanmeldingsmail checken?
Anders contact met ze opnemen:
info@jogobingo.com
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
ik kan niet meer op de site komen er staat steeds fout emailadres
gemail alles ingevuld dus ben eens benieuwd wanneer eindelijk eens een reacte krijg die telefoonnummers zijn buitenlandse nummers ?om heen te bellen
ja, ben bang van wel, maar je kunt kort bellen en vragen of ze je terugbellen?
Hoi Trui,
Dan moet je even mailen naar info@jogobingo.com en/of het emailformulier op http://www.jogobingo.com/ invullen (in het menu:contact}
Succes!
ik kom niet meer op mijn bingo zegt steeds user screen name mismatch
Dag Kismolady,
Je moet even zelf contact opnemen met ze:
Email: info@jogobingo.com
Emailformulier op de website
Telefoonnummers: +32 90-351333 – +31 909 100 010 – +31 909 700 077
succes!
ik heb al paar mails gestuurd nog steeds niks ontvangen
Dat is wel erg vervelend,
Je kunt nog proberen contact@avigaming.com
is dat een buitenlands nummer om heen te bellen
ja, ben bang van wel, maar je kunt kort bellen en vragen of ze je terugbellen?
(zie mijn reactie hier onder)
en nog een emailadres voor je gevonden; karima(at)avigaming.com
ik weet mijn screennaam net meer kan niet meer inloggen