Klavercasino is vanaf 1 juni 2017 gesloten i.v.m. met de nieuwe eisen van de Kansspelautoriteit.
Juist omdat ze braaf willen zijn.
Klavercasino is gevestigd op Malta en heeft ook daar een licentie.
Het is een relatief jomg casino, maar tot op heden toe hebben wij er geen slechte ervaringen over gehoord, of ze werden snel professioneel opgelost.
Klavercasino heeft een contactformulier op de website en een livechat, maar wij hebben geen telefoonnummer kunnen achterhalen.
Email: support@klavercasino.com
Adres:
Klaver Casino
Level 3,
Portomaso Business Towers,
St. Julians PTM 01
Malta
Klaver Casino is van de zefde eigenaren als Polder Casino
Wat zijn jouw ervaringen met dit casino?
Laat het ons weten via het formulier hier onder!
Alles is goed gekomen! Echt heel goed geholpen uiteindelijk via de livechat.
Gek was dat door hen verstuurde emails niet bij mij aan zijn gekomen.
Het probleem bleek dat ik een en/of rekening had. Dat kennen ze in Malta niet
Erg blij dat het gestort is.
Top!
Ja, had ze maandag pas te pakken….
Dat zou top zijn
Heb helaas nog niets van Klaver casino vernomen.
Vorige week vrijdag heb ik N.B. gespeeld
Donderdag chat gestuurd en afgelopen vrijdag een e-mail naar bovengenoemd e-mail adres.
We gaan eens aan de bel trekken bij ze!
Ga het proberen, alvast dank
Ik heb nu al een chat gestuurd om mijn geld terug te krijgen en een e-mail naar klantenservice@klavercasino.com, die ik net zo hard terug krijg.
Hoe krijg ik in vredesnaam mijn geld terug???
Dag Stam,
Hiet emailadres is inderdaad veranderd naar support@klavercasino.com
En er is ook een livechat toch, als je ingelogd bent.
Laat weten of het lukt, anders gaan we je verder helpen
ik speel al jaren bij klavercasino ,en ik moet zeggen ,ovr t algemeen gaat alles goed ,en als er een probleem is doen ze er alles aan om t in alle redelijkheid op te lossen ,is mijn ervaring ,ga vooral zo door !!
Dank voor je goede commentaren!
Prima mobile casino!
Het aanbod is wat beperkt en het ziet er wat oudbollig uit maar werkt perfect.
Weinig klachten, goede klantenservice welke je snel met je problemen helpt.
Voor juiste overzichten (bonussen, promoties, voorwaarden etc) moet je echter wel via je desktop de site raadplegen omdat dit op de mobiele versie niet zichtbaar is.
Uitbetaling stond binnen 2 werkdagen op mijn rekening.
Mijn cijfer is een 8-
Ik vind het veruit de fijnste casino met life roulette waar ook life op gespeeld word.!
Het uitbetalen word echter niet in de 1 werkdag gedaan maar meerdere..
Ik vind die negatieve comments zeer onterecht. Ik heb twee keer gespeeld, eerste keer won ik 1200,- en de tweede keer 2300,- waarvan ik ook 1200 liet uitbetalen. Binnen drie werkdagen stond het bijgeschreven op mijn rekening. Ben dus zeer positief over klaver casino. Dankzij dit geld heb ik een complete babykamer kunnen aanschaffen en een dure kinderwagen / buggy.
Dankjewel!
ik wil hierbij mijn commentaar over klaver casino over niet uitbetaalde nummers recht zetten.ik heb de volgende dag met een aardige meneer (Maarten)telefonish contact gehad en die heeft het probleem opgelost.ik heb mijn vertrouwen weer terug gekregen om hier te blijven spelen.
Jano
Beste Jano,
Dank voor uw bericht.
Allereerst wil ik vermelden dat ik het jammer vind dat u op deze manier uw ongenoegen uit over Klavercasino. Zoals u weet, u speelt inmiddels al jaren bij ons, hebben we u altijd goed en adequaat geholpen.
Zoals eerder aan u is uitgelegd worden bij spins die niet geldig zijn alle geplaatste inzetten teruggegeven. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer de kogel al rolt wanneer er nog inzetten geplaatst kunnen worden. Dat dit alleen bij winnende spins gebeurt kan ik niet beamen. U weet ook uit eigen ervaring dat dit niet het geval is. Wel weet u dat we dit altijd netjes oplossen.
Hier is een nette oplossing geboden, graag bespreek ik dit probleem verder met u via de normale weg (chat of E-mail). Ik weet zeker dat dit probleem, zoals gebruikelijk, goed en snel kan worden opgelost.
Met vriendelijke groet,
Maarten
Klantenservice Klavercasino
Ik vind de service heel slecht .ik had 3 nummers gewonnen maar die werden niet uitbetaald.ik heb ze ook de screenshots geleverd.het zou de volgende dag geregeld worden het duurde mij te lang en heb ze mij laten bellen.volgens hun was er een technishe probleem en ze wilden mij alleen de inzetten terug geven.totaal winst was 140 eur en ik heb alleen 50 eur terug gekregen.ik vind het vreemd dat de software alleen bij winst hapert en niet bij verlies.mijn vertrouwen is weg en ik durf niet meer te spelen het zal maar weer gebeuren dat je niets kan winnen alleen verliezen.ik ga zo snel mogelijk een andere casino opzoeken,klaver casino heeft dit heel slecht opgelost en dat kost klanten!
Jano