Leo Vegas is een online casino dat steeds bekender wordt.
Het is gevestigd op Malta en heeft daar een licentie, evenals in de UK.
Livechat en emailformulier op de website.
UK gratis tel.nummer: 0808 189 0184
Internationaal telefoon nummer: 00 356 277 811 87
Email:
support@leovegas.com
Uitschrijven van sms : http://st0p.co/ln/ (werkt meestal niet)
LeoVegas Gaming Ltd Level 7,
The Plaza Centre,
Bisazza Street,
SLM 1640,
Sliema,
Malta
Author: | Beheerder |
Published: | |
Name: |
Leo Vegas
|
Rating: | 4 / 5 stars |
Geef je mening over Leo Vegas hier onder:
hier is de server ook niet beschikbaar, jammer van de sms met gratis spins
Ik ben iets verder, ik denk dat wij allemaal Ziggo hebben?
Sinds gisteren avond is de server van leovegas in eens niet beschikbaar hoe kan dit ??
Hier ook zelfde probleem, ben t aan het uitzoeken
Ik speel al jaren bij Leo…nu kan ik sinds vanmorgen niet meer op leo…de site is niet beschikbaar word er gezegd…niet op mijn telefoon en niet op mijn laptop.
Hoe kan dit?
Inderdaad,
Hier ook onbereikbaar.
geloof maar dat ze dit snel op lossen
Hier wel op mobiel via data trouwens
Goedenmidag ik heb vorige week donder dag een bedrag gewonnen en nou moest ik voor ik het krijg me verfireeren maar hij heeft nogsteeds aan dat ze dr mee bezig zijn .
En ontvang verder geen informatie
Dag Stefanie,
Dat kan wel even duren ja, je kunt ook even contact met ze opnemen, via livechat bijvoorbeeld
succes!
Goeden avond
Ik speel al heel lang bij jullie vooral de game sakura fortune nooit win ik wat kom de teken bonus en dan de dame maar als 3 de zie ik vaak 2 keer onder elkaar weer bonus maar elke keer stopt die niet dit is tog geen toeval meer ik speel elke week minimaal 50 euro maar winnen lukt nooit hoe kan dat heb eerder altijd bij unibet gespeeld daar won ik zo vaak met dit spelletje
Dag Garip,
Wij zijn niet van leovegas, je moet deze vraag aan hen zelf stellen.
Dit kan via Livechat en emailformulier op de website.
of support@leovegas.com.
Volgens de kansberekeningen kan het trouwens best dat je eerst vaak winst en later haast niet meer.
Zie het vooral als vermaak.
Je verliest op de lange duur natuurlijk altijd wel geld bij een casino.
Ik ben er een poos uit geweest ik wil de blokkering opzeggen maar het lukt niet
Blokkering opheffen?
Je hebt een time out aangevraagd?
Niet doen jonguh….
Ik heb 250 laten uitbetalen ben benieuwt al mn vrienden spelen bij dit casino dus ben benieuwd of het een aanrader word of een afrader alvast bedankt
Gr thijs leijser
Top!
Laat weten of het bevalt verder!
Ik vind het geweldig maar ik kom elke keer door mijn wachtwoord er niet in woord élke keer geweigerd
Bovenaan in het menu staat “lost password” , als je daar op klikt krijg je een nieuwe toegestuurd
4 juni jl wilde ik inloggen om een spel te spelen, omdat ik geen tegoed had staan wilde ik dit met 20 euro opwaarderen, tot mijn verbazing is er 3x geld van mijn creditcard afgeschreven wat niet de bedoeling mag zijn om precies te zijn 2x 30 euro en 1 x 20 euro. Ik wil dit graag weer terug gestort hebben????
Dag Melissa,
Wat vervelend… wel erg vreemd, weet je zeker dat je dit niet per ongeluk zelf hebt gedaan?
Wij zijn niet van leovegas,
je moet even contact opnemen met henzelf.
Ze hebben livechat op de website, vraag daar eens.
Of email support@leovegas.com
Succes!
hoi
ik heb 300 euro gewonnen hoe kan ik dit storten op mijn rekening.
ik krijg wel een mail van jullie maar staat geen link bij.
Groetjes
Dag Shantie,
Wij zijn niet van leovegas hoor, maar hier staat alles over het uitbetalen:
https://www.leovegas.com/en-row/support/articles/RkFRQ2F0ZWdvcnk6MjAwODM0NzI1
Je moet gewoon inloggen en naar je account gaan,
Succes!
Ik kan ze ook niet.waar kan live chatten kan nergens zien
op mobiel, linksboven die pootafdruk en dan support en dan livechat
op computer linksbover op support en dan livechat
Afgelopen zondag heb uitlaten betalen,dat is inmiddels vandaag 5 werk dagen ,maar helaas heb nog niet binnen.
Ze hebben livechat op de website, vraag daar eens.
Of email support@leovegas.com
Zal ik doen dank je.
Wanneer kan ik mijn betaling verwachten?vriendelijke groeten Mustafa Kar
Zie ons antwoord hieronder, je kunt ook even contact met ze opnemen om te vragen.
Succes1
Hallo .ik heb een vraag ik heb geld laten storten op mijn rekening. Wanneer kan ik die op me rekening verwachten??
Dag Mustafa,
Volgens de supportpagina op hun site:
“Once your account is verified, it can take up to 5 working days for your winnings to reach you. This timeframe may vary according to your chosen withdrawal method.”
Ik wil bij deze mijn account verwijderen! !!
Dag Ferry,
Dat kunnen wij niet voor je doen, wij zijn niet van Leovegas.
Je moet contact met hen opnemen.
Livechat op de website of support@leovegas.com
Succes!
Beste,
Ik krijg een email met als afzender mijn eigen e-mailadres en geadresseerd aan mij onbekenden. Hoe kan dit en wat gebeurt hier? Ik heb, voorzover ik mij kan herinneren, nog nooit gegokt, laat staan op zo’n schimmige site als deze gegokt.
Groet
Beste,
Dat is spam, gewoon weggooien.
Dat je een mail krijgt met je eigen adres als afzender gebeurd wel vaker met spam emails.
Of dit melden bij Solcon, kan zijn dat hun server geïnfecteerd is.
Ik krijg ineens sms berichten. Er staat stop sms maar dat werkt niet. Hoe kan ik dit stoppen.
Gr. Yvon
Dag Yvonne,
Dat is lastig af te zeggen bij leovegas.
Probber de livechat op de website eens of email naar support@leovegas.com
Succes!
Hab über Pay Save 10 € aufgeladen und tozdem 0€ Guthaben
Karl,
Dann musst du leo contacten
Livechat en emailformulier op de website.
Internationaal telefoon nummer: 00 356 277 811 87
Email:support@leovegas.com
Hallo leo
Ik heb een vraagje ik heb gisteren en eergisteren geld uitlaten betalen maar heb hier bij een fout gemaakt het rekeningnummer klopt wel maar ik heb niet gewijzigd naar Nederland ipd staat er naar Engeland als ik me niet vergis ik hoop dat het niet te veel problemen veroorzaakt? Zie graag een reactie tegemoet komen mogen er nog vragen zijn hoor ik het graag. Mvg antoinette hof
Dag Antoinette,
Moest je ook je IBAN opgeven? Als wel, dan kunnen ze zien dat het Nederland is.
Wij zijn niet van Leo, je kunt het best zelf even contact met ze opnemen, ze hebben livechat op de website
Succes!
Heey bedank voor de reactie ja wel met Iban nummer er bij gelukkig kan de livechat niet meer vinden
tab support en dan even naar benden scrollen
emailen kan ook natuurlijk, of bellen, zie bovenaan deze pagina
Beste,
Ik zou graag willen dat mijn account verwijderd wordt van Leovegas.
Mvg
Beste A.
dan moet je echt contact met heb zelf opnemen.
succes1
I have win money at Leo casino .i want that leo casino pay out my money .i have trijed bud whit out results .please help how to doe this.my account nam is Candida da Luz my saldo is on leo casino .i hoop for anser.
Hi Candida,
Je moet echt zelf contact met hen opnemen, ze hebben livechat op de website
of email support@leovegas.com
Hallo. Tijdens het scrollen op Facebook dinsdag 9 januari klikte ik op een nieuws lezeres. Waren filmpjes van bloopers van nieuwslezers dacht ik. Wat schets mijn verbazing ik krijg i.pv. de bloopers een bericht van Leo Vegas dat ik winnaar van de dag ben geworden. Omdat ik al lange tijd een frequent gebruiker ben van Facebook. Ik moest eerst wat vragen beantwoorden en vervolgens mijn e mail adres en telefoonnummer geven. Dit vertrouwde ik niet daarom heb ik het gisteren niet gegeven. Maar toch houd het me bezig. Kunt u me misschien antwoord geven op mijn vraag wat houdt het precies in wanneer je door Facebook bent uitgekozen als winnaar van de dag. En wat is het verband met Leo Vegas. Met vriendelijke groet bert huijnen.
Dag Bert,
jJ bent niet door facebook uitgekozen als winnaar hoor.
dat is waarschijnlijk misleidende reclame van iemand die hoopt dat je via zijn link naar Leovegas gaat.
Die reclame is dus wrsch ook niet van Leovegas zelf
Ik heb bij hun account aangemaakt en 50 free spins gekregen 6 euro gewonnen ik moest dat bedrag zo uit me hoofd 35 keer wagere nou geloof of het of niet stond 680 euro kwamen ze opeens met dat ik nog een account heb ik heb nog nooit nooit in me leven online gegekot eerst keer dat ik gokje waagde stond ook van bonus geld naar real money 680 en opeens werd me account geblokkerd en kan ik die geld vergeten is zo niet eerlijk als je niet eens eat fout doet
Eerste keer dat je een gokje waagde en je weet wat wager is?
Anyway, je moet contact opnemen met leovegas, sterkte en succes!
Misschien heeft er wel eens iemand anders vanuit je huis daar gespeeld? vanaf hetzelfde ip-adres?
Stop sms
dat schijnt lastig te zijn bij leovega Salima.
neem contact met hen op.
succes!
Ik heb 50 euro erop gezet en kreeg een bonus van 25 euro. Ik speel roulette en sta nu op 4003.75 euro maar kan het niet uitbetalen want het staat bij mijn bonus en niet bij mij zegmaar……….. ga ik dit geld nooit krijgen of hoe werkt dit ? Gr greg
Dag Gregg,
Die bonus moet je waarschijnlijk 35x inzetten voordat je kunt laten uitbetalen
en niet meer dan 5€ in 1x en niet op alle spellen
lees https://www.leovegas.com/en/promotions/terms
of neem contact op met Leovegas
succes!
Hoi ik heb een vraagje,
Ik heb met 10 euro inzet en 10 euro bonus € 308 euro gewonnen. Heb het nu op uitbetalen gezet. Het is me eerste keee op dit casino en wist niet als het betrouwbaar was. Heb me adres,geboortedatum,naam,mail alles netjes goes ingevult. Ik heb behalve een andere achternaam gezet “bla bla” is dit erg voor de betaling???
Groetjes shayenna
Nou… dat kon wel eens msgaan…
Ze moeten namelijk echt wel je juiste gegevens hebben, tegen witwassen enzo, dat zijn ze verplicht.
Ook als je laat uitbetalen naar een bankrekening, moet daar dezelfde naam op staan.
Heb je trouwens de bonus voldoende rondgespeeld?
Had een uitbetaling staan van € 5000. Aangevraagd, stond een paar dagen in aanvraag. Nu is alles opeens verdwenen. Er staat in de balance: withdrawal cancelled maar zonder bedrag erbij. Hoe kan ik dit nu nog bewijzen?? Vind het echt een rotstreek.
Dag LB,
Als de uitbetaling gecancelled is, moet het toch weer bij je balance staan?
Nee ze zeggen nu in een reactie dat ik de voorwaarden voor de inzetlimieten heb gebroken, maar snap er niets van.
Ik heb doorgespeeld tot ik echt geld had en dacht toen dat ik het kon laten uitbetalen. Dat stond er nl ook. Moest mijn rekeningnummer doorgeven en dacht dat het uitbetaald zou worden. Maar niet dus. Ik begrijp niet wat ik fout heb gedaan.
het is ook niet makkelijk….
Je mag bij Leovegas met je bonus bijvoorbeeld geen hogere inzetten doen dan 5€ of bij roulette bijvoorbeeld tegelijk op zwart en rood zetten
en andere voorwaarden
https://www.leovegas.com/en/promotions/terms
(vanaf halfweg ongeveer)
Bonus money
mensen trap hier niet in ,de kans dat je iets wind is minder dan 00000,1%
zie het programma opgelicht van dinsdag 5december 2017
trap hier niet in ,is gewoon een oplichter
Voor de goede orde: dit was een adverteerder, niet Leovegas zelf
Beste,
Ik wil mij uitschrijven en ook geen sms meer intvangen. Hoe gaan we dit oplossen?
Dag Mirella,
Deze website is niet van leovegas.
Je moet met hun zelf contact opnemen, makkelijkst is via livechat.
Succes!
Hoe kan ik mijn account bij leovegas verwijderen?
Dag mimi
Soms kan dat niet…
Ze hebben een livechat, vraag daar eens?
Anders kun je wel jezelf uitsluiten voor een jaar ofzo
succes!
hallo een vraagje ik wil geld laten uitbetalen.?
hoe werkt dit ???
Dag Kevin,
Gewoon in je account gaan en een withdraw doen.
maar beter: vraag even via de livechat, knop rechts onderin als je niet ingelogd bent.
Succes!
oplichters bende bah bah… en wil mijn account verwijderen maar dat kan blijkbaar niet
wat is er gebeurd Guus?
klik op lost pasword (in de bovenbalk)
Ik heb een account aangemaakt, geld gestort, ben uitgelogd en kan daarna niet meer inloggen . Password veranderd . En kom er niet in . En nu ?
M.vr gr ilja
Hallo ik heb gisteren een leuk bedrag gewonnen nu staat dit nog steeds niet op mijn rekening ?heb gelijk withdraw gedaan.Kunt u me mischien helpen?
Dag Bouke,
Een bankoverschrijving duurt wel een paar dagen hoor.
Maar je moet dit vragen aan leovegas zelf.
Er is een livechatknop rechts onderin op de site
succes!
Graag wil k mijn account verwijden
Dag hendrik,
dat kan niet via deze site
dat moet je bij Leovegas doen
succes!
Hallo ik heb een mail ontvangen met daarin een link die me zou moeten door verwijzen naar een bonus die ik zou moete krijgen
Maar zodra ik daar op klik word ik door verwezen naar jullie site en kan ik nergens mijn bonus vinden
De mail kwam van winnerslabel
Graag hoor ik van u wat te doen?
Dat is 99% zeker een spam email, er is ergens iemand die mailtjes verstuurd die af lijken te komen van leovegas
voor de duidelijkheid, wij zijn niet van leovegas
Hallo, ik heb een uitbetaling gedaan bij leovegas. En bij balance zag ik wat mijn withdrawal was en mijn cash waar ik mee kon spelen. Je had ook de keuze je withdrawal weer optenemen. Voor uitbetaling moest id en adres sturen. Dat is allemaal gelukt en mijn account is verify. Als ik nu op mijn balance kijk is de wihtdrawal verwenen. Is het dan overgemaakt naar bank of is het geld weg?
Geen idee Yavz,
Wij spelen daar zelf niet.
Kun je niet ergen zienn wat je transacties zijn geweest?
Toch even vragen bij de chat misschien?
Succes!
misschien begrijpen ze je toch wel
bedankt voor de snelle reactie, ze vroegen wel om mijn rekening nummer toen ik wou uitbetalen.. en live chat is oke maar dan moet je wel engels kunnen.
Hallo, ik heb een uitbetaling gedaan op leovegas casino. Nou ben ik bang dat ik een fout heb gemaakt met mn bankrekening nummer. Heb een o gestuurd inplaats van een 0. Is het ergens te veranderen of hebben ze al mijn rekeningnummer door mijn storting?
ja, ik denk dat ze je rekeningnummer al hebben door je storting, ze mogen misschien niet eens naar een andere rekening uitbetalen
je kunt even checken bij de livechat, knop rechts onderin “help”
Dag Natalie,
nee, er wordt nooit geld afgeschreven ven je rekening als je dat niet zelf doet.
maak je niet onnodig ongerust.
Wij zijn niet van Leovegas,
als je zel verder hulp wilt hebben kun je met ze chatten of mailen.
email support@leovegas.com
De livechatknop zit rechtsonderin als je op de site komt.
succes!
Te jong nog..
Goed te weten dat er op gelet wordt!
Hoe ik kan mijn account verwijderen.
Dag Nelly,
Of echt verwijderen kan, weet ik niet.
Wel kun je voor 5 jaar zorgen dat je er niet meer kunt spelen
Go to your profile.
Select “Self Exclusion” in the “Responsible Gaming” section on the left-hand side of the page.
Select “For five years” in the duration drop-down menu.
Succes!
Ik heb ook geld gewonne en wil het uitbetalen maar da leukt niet hoe moet ik da doen
Dag Patricia,
Vraag even bij de livechat, knop rechts onderin “help”
Goeden dag ,
Met eddy poland ik heb gisteren 4,000 gewonnen maar zie dat ik me email heb ingevult als = eddy_zipa@hotmail.con ipv .com
Wat ken ik het best doen want wil het uitbetalen .
Mvg eddy
Dag Eddy,
Vraag even bij de livechat, knop rechts onderin “help”
Ik wil graag uit laten betalen maar weet niet hoe dat moet
Graag even uitleg waar ik mij kan melden en bij wie hoe wat en waar
Dag Gerrit,
Ga naar je account, daar kun je uit laten betalen.
Vraag anders even bij de livechat, knop rechts onderin “help”
Succes!
Hoe kom ik in mojn account
Kan alleen maar inloggen bij het casino
Als ik daar benzie ik alleen maar spellen en geen livechat of help knop
Ook zonder in te loggen zie je rechts onderin een knop “help”.
Zelf hebben wij geen account bij Leovegas, maar als je ingelogd bent MOET je ergens bij je eigen account kunnen komen, door op je naam te klikken of iets dergelijks, ergens in de bovenste balk waarschijnlijk.
Succes!
Gelukt met de livechat
top!
Ik speelde hall of Gods op Leo Vegas
Hij viel op de bones 3 x en liep daarna vast! Ik had er al 40 euro aan uitgegeven dus echt blij was ik er niet me!!
je kunt aan de livechat vragen of ze het even nakijken
Mijn account is geblokt juraisac@live.nl
Echt onzin ik heb geld gestort en ik probeer aan te melden gaat niet
Neem contact met ze op, dan weet je iig de reden
Vraag anders even bij de livechat, knop rechts onderin “help”
Kan die knop niet vinden?
Ook als je niet ingelogd bent ij Leovegas, rechtsonderin staat “help” dat is ook een livechat,
op je mobiel is het anders, in het menu op de pootafdruk drukken , support zoeken, en naar beneden scrollen, livechat
Dag Chantal,
ga naar je account, daar kun je uit laten betalen.
Vraag anders even bij de livechat, knop rechts onderin “help”
Succes!
Goededag Ik wil mn gewonnen geld uit laten betalen .maar kan nergens vinden hoe ik dat kan doen ….
Weet iemand wat casino bonus is,en wat je ermee kan doen. Heb daar geld op gespaard,maar weet niet hoe het werkt, en ik miet mijn naam veranderen,heb een spelfout gemaakt
Dag Steffie,
Je gebruikersnaam veranderen zal niet lukken.
Over de bonussen lees je alles hier https://www.leovegas.com/en/#promotions/terms en hier https://www.leovegas.com/en/#support/articles/200834735
het bonusbedrag moet je dus waaarschijnlijk 35 keer gebruiken, mee spelen, inzetten, voordat het geld echt van jou is.
Neem anders eens contact met ze op, dat kan via livechat, knop rechtsonderin
succes!
ik wil mijn account stoppen en verwijderen
Dag Corina,
Dat moet je bij Leovegas zelf doen
Wij zijn daar niet van.
Via de livechat op de site van Leovegas is het snelst.
succes!
I never Get the chance to play my Free spins
Dag Cor,
Wij zijn niet van Leovegas, meldt dit bij henzelf via de livechat is het snelste.
succes!
kreeg een mail met ruim 1400 tegoed,maar zie het nergens terug als ik de 20 euro heb gestort?
Dag Chritian,
Dit is waarschijnlijk een spam-email.
hebben we al vaker gehoord.
Kun je niet aan de afzender zien dat het niet van leovegas afkomt?
Zo die is makkelijk,jullie logo staat er boven….
na mijn storting kan ik helemaal niet meer op LeoVegas komen…..oja en ligt aan mijn internet!!!!
Ik mail nu hier toch ook
en als ik link aanklik in de mail kom ik op jullie site…..
Uw account is in waarde toegenomen.
Op dit moment staat er: 1425,21 EUR op uw account.
dit staat er en als ik 20 euro stort krijg ik h
“jullie site”
Wij zijn niet van Leovegas hoor!
kan een nepemail zijn van iemand die je doorsstuurt naar leovegas.
Informeer bij Leovegas zelf maar en vertel over die mail, dit willen ze zelf ook niet.
Mijn account is wederom geblokkeerd bij het veranderen van mijn wachtwoord
Neem contact met ze op via de livechat, dat is het snelst.
Dag Kitty,
Wat bedoel je precies met een account geeft weg en het andere account incasseert?
Je weet dat je maar 1 account mag hebben bij een casino?
Leo vegas meet met 2 maten ga hier met een advocaat iets aan doen
De advocaat heeft er zin in
Heb 2 acounts een veel gebruikt incasseert alleen maar andere weinig gebruikt geeft weg
Dus hoe meer je weggeeft hoe meer er gestort word
BETROUWBAAR ECHT NIET
Blijf spelen om steeds meer feedback te verzamelen
Komt een claim aan hoor en mooie verhalen op RTL gaan over
Ik krijg continu berichten van leovegas.
hier heb ik mij nooit voor opgegeven.
en heb geen idee hoe ik dit stop zet
dag Jorn,
Die sms berichten schijnt moeilijk van af te komen zijn….
Ik heb dit probleem ook, wat moet ik ermee. Wordt er geld zomaar van mijn rekening afgescheven of is het gewoon iritante reclame. Ik ga het nummer denk ik blokeren.
nee, ze kunnen niet zomaar geld van je rekening afschrijven
Nou ik had 50 euro gewonnen! Maar nog steeds niet ontvangennnnnn!
Dag Mir,
Gaat wel een paar werkdagen overheen hoor.
Hoe lang geleden heb je de uitbetaling aangevraagd?
Ik kan al dagen niet inlogin . Kan iemand mijn helpen
Dag Maira,
Dat ligt waarschijnlijk aan een onjuist emailadres of wachtwoord.
Weet je zeker dat je de goede gebruikt???
gGbruik anders de livechat, knop rechtsonder op leovegas.com
Hallo,
Ik wil het laten uitbetalen maar het lukt niet?
Heb al foto van id opgestuurd wie kan me helpen?
Dag Dean, misschien moet je nog meer gegevens opsturen?
Leovegas heeft een livechat op de website, rechtsonderin “help”
Vraag daar eens verder.
Ik heb een account op leovegas xx_xx@hotmail.com, ik kan niet meer in deze mail komen! Nu Hèb ik 280 euro gewonnen en word het nog steeds niet uitbaald hoe kan ik mijn nieuwe email daar in zetten? xx@outlook.com
dag Robbie,
We hebben voor je privacy je emailadressen hier verwijderd.
begrijpen we goed daat je niet meer bij je email kunt komen waarmee je je geregistreerd hebt?
probeer dat emailadres dan toch te hersstellen.
of neem contact op met leovegas en leg hen alles uit.
Livechat en emailformulier op de website.
UK gratis tel.nummer: 0808 189 0184
Internationaal telefoon nummer: 00 356 277 811 87
Email:support@leovegas.com
Wel geld afschrijven, maar niet op de site kunnen spelen.
Gemakkelijk geld verdienen zo.
Dag Gerard,
Wat is precies het probleem?
Leovegas heeft een livechat op de website, vraag daar eens?
Het probleem is dat het geld afgeschreven is en ik steeds niet op de juiste site kan komen.
Steeds de zelfde mededeling maar geen toegang,
Niet op de juiste site kan komen= leovegas?
Steeds dezelfde mededeling= wat is de mededeling?
Haal je geen twee sites door elkaar ofzo?
De mededeling is dat er steeds een ERROR is.
Dus kan ik niet inloggen.
en als je op een andere computer of je telefoon probeert?
Werkt nog steeds niet, voel mij behoorlijk belazerd.
Kun je wel op de site komen van Leovegas en krijg je een error als je wilt inloggen?
Dan kun je de livechat vragen wat er aan de hand is.
Als je helemaal niet op de site kunt komen moet je eens op een andere computer of je telefoon proberen.
Gebruik je wel je juiste gebruikersnaam en wachtwoord?
Ik heb mijn achternaam op leovegas niet goed getypt door dat mijn telefoon niet goed werkte.
Hoe kan ik dit wijzigen
Dat zal wel niet zo makkelijk gaan…
Je moet contact met hen zelf opnemen
Leovegas heeft een livechat, knop rechts onderin
Vraag het daar eens?
Heb een account aangemaakt maar kan hélemaal NIÉT inloggen?!!
Heb het wachtwoord ÓÓK al één keer veranderd dat lukte wel,maar het inloggen nóg stééds NIÉT krijg dan de melding SORRY ERROR! Hoe kan dat??
Tasja,
Leovegas heeft een livechat, knop rechts onderin
Vraag het daar eens?
hallo wil mij geld terug maar hoe moet ik dat doen dat was mijn vraag
Dag Wendy,
Zonder dt je gespeeld hebt, kan dat niet,
Dat is om witwassen tegen te gaan.
Als je al wel gespeeld hebt, kun je gewoon naar je account gaan en laten uitbetalen.
neem anders contact met ze op.
Bovenaan deze pagina staan de contactgegevens.
Succes!
Kut site afraden wel snel kunne spelen maar uitbetaaling is en dramma …
uitbetalen is altijd lastig ja, ze moeten dan vanalles van je weten,
Dit is normaal
goede avond heb een vraag heb er geld op gezet maar ik zit bij mijn broer in belgie en ik kan niet op leovegas hoe kan dat
gr gerda
Dag Gerda,
Ga gewoon naar leovegas, daar zit rechtsonder een knop help, daar kun je live chatten.
succes!
ps. het is ook mogelijk dat leovegas in belgie geblokt is
laat even weten wat er aan de hand was svp?
Dag Arno,
Wij zijn niet van leovegas.
Het beste kun je je probleem aan hen zelf voorleggen, bijvoorbeeld via de livechat op hun website.
Succes!
Hallo mijn naam is arno en ik speel al een lange tijd bij leovegas maar denk daar nu anders over er worden mij gratis spins belooft nooit gekregen dan ongeacht hoeveel geld ik ook stort nooit een normale prijs gewonnen ook de info is slecht ik voel mij dan ook echt opgelicht door leovegas is dit de manier hoe jullie met je klanten omgaan heel jammer ik had vertrouwen in deze gok site ik hoop op een reactie anders ga ik de wereld bekend maken hoe jullie met mensen omgaan sorry
Ik krijg elke keer op een ander email adres van mij de melding dat er een uitstaande balans is van € 4500 euro, en ik moet dan € 1,00 storten om toegang te krijgen tot dit bedrag. Leg mij het maar eens uit hoe dit nu kan terwijl ik nog nooit heb gespeeld. En niet met het antwoord komen . het is verstuurd vanaf : Rekening Verlopen . waarschijnlijk ook bij E.Visser
Moet echt spam zijn als je er nooit gespeeld hebt, gewoon weggooien die mail.
Krijg steeds mailberichten dat er een groot bedrag klaar staat. Nu ruim 4000 euro. Moet dan weer 1euro of 20 euro storten wanneer ik het wil laten betalen. Durf hier echt niet op te reageren.
Als afzender Leo Vegas
Beste,
We hebben al vaker zulke berichten gezien.
Weet je zeker dat het geen spam-bericht is?
Je zegt afzender Leovegas, maar van welk emailadres is het verstuurd?
Ik wil nu mij 20 euro terug of nu er bij
Dag Piet,
Je moet contact opnemen met leovegas zelf,
dat is het makkelijkst via de livechat op hun website.
succes!
Ik wil me afmelden en ook van de SMS diensten mvg tamara
Dag Tamara,
Dat kunnen wij niet voor je doen.
Je moet zelf daarvoor contact met ze opnemen
support@leovegas.com
of probeer de livechat daar
succes!
Goededag hoe laat ik mijn tegoed uitbetalen
Dag Catherina,
Gewoon naar je account gaan en laten uitbetalen lijkt me?
Als het veel is kan het zijn dat ze bepaalde documenten van je willen zien.
Vraag even via de livechat op de website.
succes1
Is het mogelijk om je casino bonus uit te laten betalen?
Dag Ricardo,
Dat kan alleen als je die 39x ingezet hebt.
Lees de bonusvoorwaarden goed!
Is het niet voldoende om dit telefoonnummer te blokkeren op mijn mobiel?
Weet ik niet zeker, maar lijkt me een super idee!
I’ve sent my I’d and stuff through for my withdrawal wondering when its going to clear in my bank
Hi April,
It will take a few days.
To know for sure, you have to contact them
Ik ben van mening na een tijdje bij leo te hebben gespeeld dat zij in de eerste instantie je veel winst geven maar daarna alleen maar nemen denk dat dat met je ip geregeld kan worden
Dat is niet zo volgens ons. leovegas wordt strikt gecontroleerd en kan zelf niets aan de spellen wijzigen.
Hoe kunnen wij de spins spelen op scruffyduck jullie hebben mij gebeld op nummer 0626454374 ik kan niet spelen kunnen jullie mij helpen kunnen jullie mij even terug bellen ik heb jullie al geprobeerd terug te bellen met nummer 054627037579 graag wil ik jullie even spreken
dag marinus,
Een ander telefoonnummer is 00 356 277 811 87
maar nog beter is denk de livechat op de website te gebruiken
Succes!
Ik heb al een aantal keren geprobeerd geld naar mijn rekening te storten l maar iedere keer tevergeefs. Ik wacht al heel erg lang op me geld. Er staat al een week withdrawal pending. Weet iemand wat er fout is gegaan?
Dag Rob,
Dat moet je even bij Leovegas zelf vragen.
Snelst via de livechat op hun website.
Succes!
wij krijgen marketing sms van leo Vegas en willen hier vanaf.
De link (http://st0p.co/ln/) om de sms te stoppen is door ons gebruikt.
Maar smsjes blijven doorgaan!
vr.gr. Sander
Dag Sander,
Ja dat blijft problematisch daar…..
Probeer het eens via de livechat?
Even een vraagje vanaf welk bedrag moet je je winst opgeven aan de belasting?
Dag Cindy,
Vanaf 454 Euro winst
Dus van een gewonnen bedrag wel de inzetten aftrekken.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0002359/2010-10-10
correctie, toch niet;
http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/toel_aang_kansspelbel_vanaf_2015_ka62t19pl.pdf
Hebt u een prijs gewonnen in een pokertoernooi, aan een kansspelautomaat of met een ander casinospel, en was dit niet in Nederland maar in een ander land van de EU? Of in een land dat behoort tot de Europese Economische Ruimte (EER)? Dan hoeft u hiervan geen aangifte te doen.
Hallo ik ben Zahra Aaryf ik wil mijn speel account blokkeren zo dat ik er. Het meer in kan !!!!!!
Dat kan Zara,
Moet je even contact met ze opnemen, snelst is via de livechat
maar kan wrsch ook bij je accountinstellingen
Succes!
Ik heb blijkbaar een bonus bij live casino gekregen maar ik heb nu geld gewonnen maar alles staat in de bonus en ik weet niet hoe ik dit eruit krijg om het geld te krijgen.. Iemand die het weet?
Dag Abel,
Als het in de bonus staat moet je dat bedrag waarschijnlijk 39x inzetten, er mee spelen, voordat je iets kunt laten uitbetalen.
Lees de bonusvoorwaarden goed.
Het best neem je even contact met ze op via de livechat op de website
succes!
Die sms praktijken is gewoon een oplichting bende. Google maar en je vind er maar zat over. Dit is het belangrijkste sms nooit stop terug. Want daar activeer je het alleen maar mee. Het uitschrijven heeft geen zin, want bij de meeste is het ook daarmee geactiveerd.
Gewoon niks doen is het beste. Anders kom je er heeeel moeilijk vanaf.
Pure oplichting afmelden werkt voor geen meter. Vraag me af hoe ze aan mijn nr komen.
Dat heb ik dus ook. Denk dat ik maar eens een gerechtelijke procedure ga starten.
Ik word ook gek van die sms’jes uitschrijven al 3 keer gedaan er staat dan ook duidelijk uitgeschreven snap dan niet dat ik weer sms’jes binnen krijg
Dag Kiddo,
Je kunt ook contact opnemen met Leovegas, ze hebben een livechat op de website.
Wij gaan ( in het algemeen hier over in contact met leovegas, want de problemen schijnen wel ernstig te zijn wat dit betreft.
Hallo ik wil geen sms ontvangen ik heb deze gisteren al gestopt en ik blijf smsjes krijgen. Ik wil dit niet. Kunt u er voor zorgen dat dit stopt ik krijg onnodige kosten op deze manier dit is gekke werk. Dankuwel
Dag Anette,
Wij zijn niet van Leovegas.
Je moet zelf contact met ze opnemen.
Er is een livechat op de website
Heb je deze url al gebruikt : http://st0p.co/ln/ ?
Goedemorgen, de livechat levert niets op. Komt via een partner zeggen ze.
Op de sms kan ik niet reageren en de stop utl werkt niet. Wat kan ik dan doen?
Dag Lisa,
Dat is byzonder vreemd vind ik.
Als het echt via een partner komt zal de stop-url inderdaad niet werken.
Maar dan is er dus iemand anders die je een sms stuurt.
Lijkt me dat je daar wel een klacht over kunt indienen bij Leovegas.
Misschien nogmaals contact opnemen met Leovegas en en dit bij hen neerleggen.
Eventueel dreigen met een melding bij de Kansspelcommissie kan wonderen doen.
Ik krijg iedere dag een sms van jullie ik zou niet weten hoe jullie aan mijn nummer komen ik haat gokken!! Ik wil dat jullie daar mee stoppen, zou dat aub kunnen.
Dag Nancy,
Wij zijn niet van Leovegas, je moet contact met hen zelf opnemen.
Maar we zijn dit al te weten gekomen:
succes!
Ik heb me nu al 3 keer uitgeschreven en ik blijf sms’jes krijgen. Want moet ik doen om dit te stoppen.
Zie het bericht van M hierboven, drie reacties hoger
of neem contact op met leovegas
Ik wil geen smsje meer ontvangen
Dag Stefanie,
Kijk hier vlak boven naar het bericht van M.
Ik ontving steeds sms van dit bedrijf. Ik heb via de livechat informatie gekregen over hoe ik dit moest stoppen. In de sms staat dit niet duidelijk. Er staat wel een link, maar die durfde ik niet aan te klikken.
Ik heb via google: st0p.co/ln ingetikt. Dan kun je er voor kiezen om te worden uitgeschreven. Je moet dan alleen je mobiele telefoonnummer geven. Verder gaat het toch gemakkelijk.
Super!
Bedankt voor de tip!
We zullen het toevoegen aan de “begin” uitleg!
Ik speel online roulette en ik heb 3.50 op 1 staan! 1 valt en mijn inzet is ineens niet geaccepteerd!!!!!!!!!!!! ik vind dit zwaar schofterig en ik eis mijn geld! dit is onacceptabel als mijn inzet er eerst staat en daarna ineens weg is!!!! wat een oplichterij zeg jezus
Dag Teb,
Neem contact op met leovegas.
Via de livechat op de website is het snelst.
Alle spelgeschiedenissen worden opgeslagen, dus ze kunnen je vast wel vertellen wat er gebeurd is.
succes!
Hoi ik krijg sms’je van jullie van als je 50euro op waardeerd dan krijg je 200 Free spins nou ik heb ik twee dagen bijna voor 500 gestort maar heb nog steeds geen free spins gehad hoe kan dit ?
Dag ferdi,
Wij zijn niet van leovegas.
Dit moet je even aan zelf vragen, kan makkelijk via de livechat op de website.
succes!
Ik wil mij graag afmelden voor de sms Leovegas
Dag Gaby,
Dat moet je aan Leovegas zelf melden.
Er is een livechat op de website.
Als het echt niet lukt kunnen wij misschien van dienst zijn.
succes!
Goedenavond,
Ik zou graag willen weten wie zich heeft aangemeld met mijn telefoonnummer 06-17020112. Ik krijg ineens smsjes binnen van Leovegas.
Gr. Jenny
Dag Jenny,
Daar kunnen wij je niet mee helpen, vraag eens aan leovegas?
Hoi hoi
Ik heb 178.00 gewonnen maar hoe kan ik het uit laten betalen?
Groetjes Chantal
Dag Chantal,
Gewoon naar je account gaan, dan zie je het wel.
Of even vragen in de livechat op de site van Leovegas
succes!
Bijna altijd moet je persoonlijke gegevens opsturen voor een uitbetaling.
Kopie van je paspoort, energierekening etc
Een heel gedoe soms.
Ik wil een uitbetaling doen en krijg een mail om persoonlijke gegevens te sturen. Is dit een spam mail?? Bij eerdere uitbetalings verzoek hoefde ik dat namelijk niet.
Ik krijg elke keer smsjes wil het stop zetten maar de link voor stoppen werkt niet en het nummer wat erbij staat waar je stop moet na smsen werkt ook niet.
Dag Jacqueline,
Leovegas heeft een livechat op de website,
daar zou ik het even melden/vragen
succes!
Heb je gelijk na het sms’je stop terug gestuurd. Volgens mij is dit een oplichting bende. Zodra je ook maar iets terug stuurt.
Kom je er niet meer vanaf. Ik heb helemaal niks terug gestuurd of wat dan ook. Bij mij is het bij dat ene sms’je gebleven.
Ze willen eenkopie van mijn id en een kopie van iets waar mijn adres op staat voor uitbetaling is dit te vertrouwen
Beste,
Ja dit is normaal en juist verplicht bij te vertrouwen casino’s.
Bijvoorbeeld om te kunnen zien dat er geen kinderen spelen.
hallo. ik wil graag mijn winsuitlaten betalen.
hoe doe ik het.
dankje
Dag Nejdet!
Gewoon even vragen bij de livechat op de website!
(Er zit in je account waarschijnlijk gewoon een knop voor)
Succes!
Graag wil ik mijn accountant op zeggen .
Met vriendelijke groet
Dag Mike,
We kunnen het wel voor je doorgeven, maar dat zal men niet accepteren.
Je moet dat even zelf doen, bij Leovegas
Hallo ik heb 20 euro gestort en ik zou een welkom bonus krijgen van 100% en 200 freespins maar heb de free spins niet gehad Mvg johan
Dag Johan,
je hebt je bericht geplaatst onder Leovegas, maar ik denk dat je het hebt over Zoncasino?
Daar is de livechat nu open!
Vraag daar even!
Ik heb per ongeluk op Ok getoetst en daarna voor kolder het sms weg gehaald en ik wil niet er aan mee doen Hoe moet ik dat realiseren dat er geen geld van mijn mobiele abonnement er af gehaald wordt
Heb je het over Leovegas??
Geen idee hoe dat werkt.
Neem contact met ze op via de website, er is een livechat, knop support zit daar links boven
Heb geld gestort maar nu kan ik geen eens inloggen ? Ook niet als ik mijn wachtwoord veranderd . Heb het nu al 4 x geprobeerd . Weg geld ?
Geld is vast niet weg.
Beste manier is om even via livechat te vragen, er zit een knop support links boven in.
Verwijder mijn account aub!!!
Dag Dennis,
Dat moet je echt aan Leovegas zelf meedelen.
Ze hebben een livechat op de website, dat gaat het snelst denk ik.
Hoe kan je uitbetalen kan dat alleen boven een bepaald bedrag of altijd
Eerlijk gezegd weten wij dat ook niet Nick.
Leovegas heeft een livechat op de website, vraag daar eens?
succes!
Hoe kun je een account verwijderen op leovegas?
Dag Monique,
Gewoon even vragen op de livechat op de website, of mailen naar support@leovegas.com
Ik wil geen sms meer ontvangen
Heb je deze url al gebruikt : http://st0p.co/ln/ ?
Klopt helemaal.Net gedaan!!!!!Gewoon ff naar de site daarna account en de chat starten (ff gegevens invullen) dan reageren ze gelijk (wel engels). Ze vragen dan wanneer je het account gestart hebt, je tel nr. en waarom je ermee stopt en dan word het afgemeld. Duurt dan nog wel 7 dagen………We zullen zien!!!!!!
P.s. Link werkt volgens mij niet!!!!
Klopt, werkt meestal niet, zal ik hierboven aangeven.