Pokerstars

PokerStars (afgekort: Stars) is één van de bekendste online pokerrooms en eigendom van Rational Gaming Europe Ltd.
In 2012 heeft Pokerstars Fulltilt overgenomen.

Het bedrijf heeft een licentie op Malta en is ook daar gevestigd:
Rational Gaming Europe Limited,
Villa Seminia, 8,
Sir Temi Zammit Avenue,
Ta’ Xbiex, XBX 1011, Malta.

Email: support@pokerstars.eu

Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software) of livechat voor echt geld spelers die ingelogd zijn. Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.

bezoek Pokerstars

Author:
Published:
Name:
Pokerstars
Rating: 4 / 5 stars

Geef hier onder je menig over Pokerstars:

111 gedachten over “Pokerstars”

  1. Ik heb 800dollar op mijn account hoe kan ik die geld naar mijn ING rekening sturen heb van alles geprobeerd maar lukt mij niet

    1. Dag Appie,

      als je ingelogd bent:
      Select Account then Cashier.
      Choose the Withdraw tab.
      Select a suggested withdrawal amount or enter a different one in the Other field.
      Review our Withdrawal Policy and select Continue to proceed.
      Select your preferred withdrawal method.
      Review your withdrawal limits and exchange rate (if applicable).
      Click on the green arrow to proceed.
      Follow the onscreen instructions and enter the requested payment details.
      Confirm all details are correct to avoid any delays and/or return fees and submit your request.

      je kunt ze ook mailen: support@pokerstars.eu

      Je kunt ook kijken of er een livechat is:
      If it is available to you, you can use Live Chat by logging in and going to:

      Website
      Desktop
      Mobile
      Select the topic and enter your question in the dedicated field, then click on CHAT. If an operator is available, the chat will start straight away. If not, you will be redirected to our contact form and we will come back to you via email as soon as possible.

      Succes!

  2. Ik heb formulieren ingestuurd omdat mijn account bevroren was. Hoe lang kan ik verwachten dat dit gaat duren?

    Groet

    Joost

    1. Dag Joost,

      Sorry, geen idee.
      Kan ook afhangen van de reden dat je account bevroren was.
      Het contact met Stars is niet altijd makkelijk, maar dit moet je aan hen zelf vragen.

      Succes!

  3. hoi ik heb halef uur geleden 5 $$$ gewonen in mijn chest box maar ik heb het nog niet ontvangen …
    wat moet ik doen ????
    het was om 00:36 s nachts

    1. Het is heel normaal dat je documenten moet opsturen.
      Zal wel minstens een dag overheen gaan voordat je bericht krijgt, en meerdere dagen voordat je je geld hebt.

  4. Ik heb net gestort maar kan niet spelen omdat ik telkens de melding krijg dat mijn e-mail adres al gebruikt wordt voor oefengeld hoe lid ik dit op?

  5. Mijn account is bevroren,de reden daarvan weet ik nog niet eens . daarvoor had ik een uitbetaal verzoek gedaan maar die heb ik tot heden niet ontvangen. Ik heb al eerder meerdere emails gestuurd maar ik krijg maar geen antwoord van stars
    Ik heb al 10 jaar die account kijk hoe ze met zn klanten omgaan

    Wat moet ik doen om hun te kunnen bereiken en mn geld terug te krijgen want ze hebben me echt boos gemaakt!!!!!!

    1. Hoi Muzo,

      Dat klinkt vervelend inderdaad.
      Er is inderdaad soms niet makkelijk contact mee te krijgen
      Anders dan een emailformulier op de site of een email sturen naar support@pokerstars.eu weet ik zo niet.

      Heb je niet enig vermoeden wat er verkeerd kan zijn gegaan?
      Geen dubbele accounts aangemaakt of iets anders?

      1. 18-03-2018 was ik aan het pokeren met mobile in bed door vermoeidheid ben ik in slaap gevallen blijkbaar is mijn details helemaal door de war gegaan maar eerder in de dagen had ik een uitbetaal verzoek gedaan. Die heb ik nog steeds niet ontvangen en nog steeds ben ik offline . Een week later had ik een email gekregen hebben ze me tijdelijk wachtwoord gegeven en toen ben ik ingelogd .Ik was geschokt dat er helemaal geen geld meer op mijn rekening zat, dus had ik meteen gereageerd van klopt niet en toen werd mijn account bevroren dus vanaf 18-03-2018 tot heden offline. Ik wil zo snel mogelijk geholpen worden!!!!

        1. 18-03-2018 ?

          Ah, er is dus wel wat gebeurd…, je details door elkaar gegaan? wat precies dan?
          Maar wij kunnen je hier helaas niet mee helpen,
          Je moet echt naar Pokerstars zelf gaan
          succes gewenst!

  6. Goedemiddag,

    Ik meld me aan schrijf me in voor een toernooitje van 11 dollar en vervolgens kom ik er niet meer op maar me 11 dollar is wel afgeschreven. Als ik naar pokerstars casino ga doet die het wel maar afdeling poker doet het niet?! Hoe word dit opgelost?

  7. Hallo ik heb een vraagje ik ben paar jaren terug verbannen op pokerstars maar geven hun niet weer een kans om te kunnen spelen op hun site na een bepaald tijd ?

    1. Dag Hans,

      We hebben werkelijk geen idee..
      Kan me voorstellen van niet…
      Misschien eens vragen aan Stars zelf?

  8. Na alle problemen omtrent een connectie met easy 775 staat mijn account nog dicht voor een storting. Ik heb alles gedaan wat e gevraagt is en beantwoord. Ik wil gewoon mijn account terug

    1. Dag Yvonne,
      Daar kunnen wij niet mee helpen helaas.
      Dat moet je oplossen met Stars.
      Wat is easy 755 trouwens?

      Succes!

    1. Dag Ayhan,

      We hebben even gekeken, en bij sommige heb je Adobe flashplayer nodig en bij andere weer niet.
      Beetje raar.
      Maar je kunt het best je vraag stellen bij Pokerstars zelf.

      succes!

  9. I sent over my ID and utility bill for conformation more then a week ago because i wanted to withdraw some money. After i sent over several emails throe support and the 24/7 contact list but still no answer. I did get a conformation that said your email has been sent over to the right department but after that nothing. What should i do now?

    1. Soms lastig om contact met ze te krijgen..
      Maar misschien heb je het bedrag ergens anders op ontvangen?
      neteller of Skrill?

      ik lees dit:
      As a security measure to safeguard our players from any possible fraud, your withdrawals will always be credited back to any and all of the following methods you have used to deposit in the past 12 months, depending on which are available in your country of residence, in the order below:
      NETELLER or Skrill
      PayPal
      This will be done up to the amount purchased with each of these methods, from the oldest deposit to the most recent and in the same currency as the original deposit.
      Once this is done, any sum left over can be processed to any of the withdrawal options available in the next screen, including the above.
      If at some point you no longer wish to withdraw to one of the accounts with the methods listed above, please confirm which one(s) so we may permanently block it in our system. Even though this would allow you to withdraw to a different method or account with the same method, you would not be able to use the one that is blocked to deposit or withdraw in the future.
      For more details on our withdrawal policy, please visit the Real Money page of our website and click on Withdrawal Policy.

      1. Ik heb meerdere malen geld kunnen terugboeken via visa en directe bankoverschrijving, maar door de hoogte van de bedragen vroegen ze mij om gegevens op te sturen. Na dit te hebben gedaan is het probleem na langer dan een week nog steeds niet verholpen. Ik heb nu meerdere malen een email gestuurd om hoogte te krijgen van wat nu de vervolg stappen zijn, maar hier krijg ik geen antwoord op.

        1. Lastig,
          Ingelogd op de website, onder mijn account–help is ook nog een contactformulier,
          maar je zegt “probleem”, is er ook nog een probleem behalve dat je het geld nog niet ontvangen hebt?
          Een bankoverschrijving kan trouwens best lang duren.

  10. Ik weet mijn stars code niet meer.En kan ook geen email ontvangen van jullie voor een nieuwe stars code .

  11. Ik ben zo boos hè win je wat bevriezen ze je waar slaat dit op ik wil dat zsm onbevroren zijn ga een klacht indienen ect pakken doen jullie wel maar als er wat gewonnen word doen jullie dit gvd

  12. Heel slecht ga een klacht indienen zomaar mijn accounts blokkeren heb ik eindelijk winst bevriezen ze alles afz een hele boze man

  13. Hoi ik kan niemand berijken van pokerstar klantservice ik wil uitbetaling doen maar terwijl dat ik wel saldo heb kan ik niet uitlatenbetalen kan iemand mee mij helpen

  14. Probeer al meer als 16 uur contact te zoeken met pokerstars via email,zowel via de site als via mn eigen email account.
    Gister het bericht gekregen dat het geld op mijn pkr account overgeschreven kan worden naar mijn stars account maar helaas de link werkte niet.
    Denk al 8 mails verstuurd maar geen enkel bericht word beantwoord.
    Ben al jaren lid van pokerstars en lees op internet dat alles zo geregeld zou zijn…niet dus.
    Wat me erg tegen valt is dat ze helemaal niks terugsturen.

    1. Dag Remy,

      Dat is niet zo best.
      Er zijn idd weinig mogelijkheden om contact met ze te krijgen.

      Probeer deze misschien?

      Info – wecare@pokerstars.com
      Support – support@pokerstars.com
      Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
      Accounts – verification@pokerstars.com
      Promotions – events@pokerstars.com
      Management – collections@pokerstars.com
      Affiliate – affiliates@pokerstarspartners.com
      Technical Support – chat@pokerstars.com
      Poker – pmpurchase@pokerstars.com
      Feedback – pmsales@pokerstars.com
      Fraud – security@pokerstars.com
      Deposit – dad@pokerstars.com
      Withdrawal – cashier@pokerstars.com

      Player Inquiries
      For PokerStars player inquiries, please contact support@pokerstars.com
      For BetStars player inquiries, please contact support@betstars.com
      For Full Tilt player inquiries, please contact support@fulltilt.com
      For StarsDraft player inquiries, please contact support@starsdraft.com

  15. Ik speel regelmatig op Starburst en wanneer ik 2 rijen sterren naast elkaar krijg geeft hij altijd een extra draai dus een extra bonus met geld maar bij de uitbetaling van de eerste draai stopt hij en komt niet meer terug. Dus ik krijg niet die extra draai en dit gebeurd regelmatig. Hoe gaan we dit oplossen.
    m.v.g.
    Jan van Velzen.

    1. Dag Jan,

      we hebben je accountnaam maar erwijderd uit je bericht.
      Wij kunnen je daar helaas niet mee helpen.
      neem contact op met pokerstars zelf
      Email: support@pokerstars.eu

      Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software)
      Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.

      succes!

  16. Dag Tom,
    Daar kunnen wij je niet mee helpen helaas.
    Neem contact met Stars op.
    Gegevens staan bovenaan deze pagina

    Succes!

  17. Hallo met khalid ajattar account naam temsemane22
    Ik heb net een bonn gemaakt op pokerstars voetbalwedstrijden voorgespeld. Maar 1 wedstrijd was bezig 45 ste min terwijk die gewoon afgelopen was dit gebeurd heel vaak op de site nu ben ik het een beetje zatt
    Ik hoop dat ik mn euros terug krijg

  18. Waar kan ik precies die live chat vinden dat ik letterlijk iemand kan spreken in plaats van een soort contactformulier in vullen en vervolgens nooit wat van ze horen?

  19. Ik kan geen spin en go spelen….hij zegt …it requiers a newer verser.

    Ik heb altijd geupdate .

    Wat te doen ?

    Groetjes willy

  20. Mijne heren, ik log net in onder hamhoeve en schrijf 10K af voor spel spin en go. Maar er gebeurt niets?

    Kunnen jullie dit rechtzetten?

    Groet,
    Henk van der Ham

  21. Ik vindt pokerstars .com geen goede site. Zijn gewoon zakken vullers. Want hun kunnen anders mans kaarten zien hoe ze dat doen dat weet ik niet. ????? Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd. Kijk uit voor pokerstars. Beter andere site opzoeken. Bijvoorbeeld Unibet of full tilt dat zijn eerlijke site nog.

  22. My account is frozen, so i cannot play right now. This is really frustrating. Could you please answer my email.

    1. Hi El Kandoussi,

      We are not Pokerstars, you heve to get in contact with themselves
      Try the livechat when logged in.

      succes!

  23. Is het ook mogelijk om geld te winnen op de slots machines, in plaats van er alleen maar geld in te gooien? Zou misschien wel zo leuk zijn, op deze manier van spelen wil ik ook wel me geld verdienen!! Vraag me wel af of het wel eerlijk gaat en geen oplichterij praktijken bij casino van pokerstars( slotsmachines )

    1. Ja hoor,
      Pokerstars slotmachines zijn eerlijk.
      Wel is het zo dat op de lange termijn het uitkeringspercentage ongeveer 97% zal zijn.
      Na 1 of 2 keer spelen zul de dit gemiddelde niet tegenkomen

  24. i cant make a withdrawell, i have lost thousands playing this game every day and now i win 1000 euros and thiere wont pay me out, be warned everyone

    1. Dag Jannie,

      Er is een livechat functie als je ingelogd bent.
      Wat geven ze voor reden dat je niet uitbetaald wordt?

  25. Wat is er met pokerstars aan de hand.: ik ben genept genept en nog een keer genept. Ik gooi serieus mijn geld in de prullenbak. Ik deposit dus geld met bonus code een paar keer, dan krijg ik niks binnen. En vervolgens kan ik niet meer spelen.. Is this a ajoke?

    1. Dag Noens,

      Wat bedoel je met “dan krijg ik niks binnen” ?
      krijg je geen bonus? (Een bonuscode kun je maar 1x gebruiken)
      Dat je geld niet overgemaakt wordt of dat je er niks mee wint?
      En was het poker of casino?

  26. echte oplichters!! mijn account is zomaar bevroren terwijl ik aan het spelen was. jaren lang verloren en nooit iets van ze gehoord en nu ik eindelijk een keer aan het winnen was blokkeren ze mijn account gewoon ff zo. ik raad jullie aan blijf weg bij pokerstars want je word gewoon genaaid!!!!!!!!

  27. Hallo ik heb net 100 euro gestort op me nieuwe account maar word per direct bevroren
    Omdat ik een tweede account heb , ik wist niet dat dat niet mocht , wist de inlog gegevens niet meer van mijn oude account .

    Vind het vreemd dat ze me wel eerst geld laten storten en daarna de boel blokkeren nu kan ik niks niet inloggen om contact op te nemen.
    Enig idee wat ik nu kan doen?

    Mvg johan

    1. dag Johan,

      Je mag inderdaad nooit meerdere accounts hebben, dit is om te voorkomen dat je misbruik maakt van bv. nog een welkomstbonus.

      Ik zou contact opnemen met pokerstars en vragen of ze je dat bevroren geld terugstorten en een nieuw wachtwoord aanvragen van je oude account.

      Contact 24/7 via emailformulier (zie help menu in de software) of livechat voor echt geld spelers die ingelogd zijn. Als dit niet lukt email dad@pokerstars.eu met “live chat request” in het onderwerp.

      Succes!

  28. hallo i won t to reset mij pasword but i have an new emailadres and the old i don t now any more It s strange that my password doesen t match i play very day off the week sow it s strange he reconises my password kan jou sens a email to brigitw64@gmail .com to reset the pasword my pokerstars id is wanda3131 thank jou very much i tryd to call but the number is wrong

  29. Mijn speelrechten zijn geblokkeerd waarom kan ik nog steeds niet spelen ondanks ik alle stappen heb gevolgd? Ik heb meerdere emails verstuurd zonder enig reactie..

    1. Dag Ru,

      Helaas kunnen wij je daar niet bij helpen.
      Je moet echt bij Stars zelf zijn.
      Bovenaan deze pagina zie je alle contactmogelijkheden

  30. Hallo,

    Ik ben al sinds afgelopen zaterdag ( 5 maart ) bezig met pokerstars om mijn gewonnen bedrag uit te laten betalen. Elke keer verzinnen ze iets nieuws Eerst moest ik van alles opsturen kopies van id en bankgegevens enz. Dat was goed gekeurd! En dan is me naam weer niet correct en nu is het weer de swiftcode ( BIC ) dat volgens hun niet klopt ????
    Weet 100% van wel, waarom doet Pokerstars zo lang erover, ze doen het puur voor te rekken denk ik dan ? Hoe los ik dit op ????

    Gr Dennis

    1. Dag Dennis,

      Dat je allerlei kopiën moet opsturen is een normale gang van zaken.
      Controleer voor de zekerheid of je BIC/Swift inderdaad goed is.
      Er is een speciaal emailadres voor uitbetalingen: cashier@pokerstars.com
      Er is ook een livechat als je ingelogd bent.
      Het lijkt me niet dat Pokerstars met opzet de boel vertraagt.

      Laat even weten hoe het afloopt?

      En succes!

      1. Met dat emailadres ben ik al bijna een week bezig die sturen me elke keer onzin op dat dit of dat niet goed. Is puur tijd rekken ? Iedereen is het met me eens, heb zelfs de 3 x met een bankmedewerker alles ingevuld van de Rabobank. En nog gaat het verkeerd

  31. Ik heb 55 dollar uitbetaald maar ze storten het weer terug op mijn account in plaats van op mijn bank waarom?

    1. Dag Rudolf,

      Daarvoor moet je contact opnemen met Pokerstars zelf,
      zie hierboven.

      Waarom is dat gebeurd?

    1. Toll Free: (866) 744-3122
      Phone: (514) 744-3122
      Fax: (514) 744-5114

      en hier een rij emailadressen:
      Info – wecare@pokerstars.com
      Support – support@pokerstars.com
      Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
      Accounts – verification@pokerstars.com
      Promotions – events@pokerstars.com
      Management – collections@pokerstars.com
      Affiliate – affiliates@pokerstarspartners.com
      Technical Support – chat@pokerstars.com
      Poker – pmpurchase@pokerstars.com
      Feedback – pmsales@pokerstars.com
      Fraud – security@pokerstars.com
      Deposit – dad@pokerstars.com
      Withdrawal – cashier@pokerstars.com
      Support Option – E-mail Entry Form.

  32. Hallo,

    Kun je ook telefonisch contact opnemen met PokerStars Nederland?

    Zo ja, waar kan ik het telefoon nummer vinden? Of heeft iemand voor mij het telefoon nummer hiervan?

    Groetjes, Irah

    1. Dag Irah,
      Alleen van het moederbedrijf Amayagaming:
      Canada
      Toll Free: (866) 744-3122
      Phone: (514) 744-3122
      Fax: (514) 744-5114

      en hier een rij emailadressen:
      Info – wecare@pokerstars.com
      Support – support@pokerstars.com
      Customer Service – paymentservices@pokerstars.com
      Accounts – verification@pokerstars.com
      Promotions – events@pokerstars.com
      Management – collections@pokerstars.com
      Affiliate – affiliates@pokerstarspartners.com
      Technical Support – chat@pokerstars.com
      Poker – pmpurchase@pokerstars.com
      Feedback – pmsales@pokerstars.com
      Fraud – security@pokerstars.com
      Deposit – dad@pokerstars.com
      Withdrawal – cashier@pokerstars.com
      Support Option – E-mail Entry Form.

    1. Hi Rachell, from their website:

      You may see your deposit limits for each deposit method once you have clicked on the specific deposit option logo at the cashier.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *